Dyrejournal er et komplett og sikkert journalsystem for veterinærer.
- For klinikker.
- For enkeltveterinærer.
- For veterinærer som arbeider med produksjonsdyr.
- For veterinærer i vaktsamarbeid.
Løsningen er utviklet av og for veterinærer og inneholder de funksjonene du trenger enten det gjelder en klinikk med mange ansatte eller du er en veterinær som jobber alene.
Løsningen er også tilpasset til veterinærer i vaktsamarbeid.
Dyrejournal dekker behovene enten man arbeider med smådyr, produksjonsdyr eller hest.
Dyrejournal har nå vært i bruk i over to år og får daglig nye brukere. Vi har egne utviklere som gjør løpende vedlikehold og utvikling ut fra innmeldte behov.
Dyrejournal er nettbasert og kan brukes på alle flater:
Kort om funksjoner i Dyrejournal:
- Skybasert system som kan brukes hvor som helst, når som helst. Vi tar oss av back-up og lagring hos Amazone Web Services.
- Integrasjon med DyreID.
- Integrasjon mot Dyrehelseportalen.
- Integrasjon mot Tripletex og Fiken
- Automatiske innkallinger og timepåminnelser per SMS.
- Mulighet for å sende resepter direkte fra systemet per e-post.
- Komplett faktureringssystem med regnskapsrapporter som kan eksporteres til regnskapsfører.
- Online-booking.
- Import av CSV-filer (prislister) direkte fra leverandør.
- Lagerstyring.
- Mulighet for at flere selvstendig næringsdrivende har tilgang til samme kundebase og journaler, f.eks ved vaktsamarbeid.
- To ulike visninger av systemet, en tilrettelagt for smådyrpraksis og en for produksjonsdyr.
- Mulighet for å opprette én journal og kopiere den til flere dyr ved behandling av flokk.
- Journal-maler knyttet til pristekst.
- KI-løsning for ved skriving av journaler.
- Oppdeling av pristekster i ulike kategorier, og mulighet for underprodukter under en hovedpristekst.
- Mulighet for samlefakturaer.
Når du er innlogget kan du bruke løsningen på flere enheter samtidig.
Dyrejournal har fokus på brukervennlighet og support. Løsningen er så enkel å bruke at det knapt er behov for opplæring. Hjelpesenteret blir også stadig utvidet på bakgrunn av spørsmål fra brukere av løsningen.
Gunstig prisoppsett der man betaler pr bruker.
Se informasjon om priser her.
Support er tilgjengelig på mail og telefon hver dag fra 08.00 - 16.00.
Ønsker du å ta løsningen i bruk eller få en demo, finner du bestillingsskjema her.